Hyundai Motor završio je prvu sezonu svog prvog podcasta Are We There Yet? U svakoj epizodi voditeljica sporta i tehnologije Suzi Perry razgovarala je s vodećim umovima iza branda Hyundai koji su s njom podijelili svoje priče i revolucionarne ideje iz radionica, laboratorija, pa čak i tajnih testnih staza.Hyundai Motor završio je prvu sezonu svog prvog podcasta Are We There Yet? U svakoj epizodi voditeljica sporta i tehnologije Suzi Perry razgovarala je s vodećim umovima iza branda Hyundai koji su s njom podijelili svoje priče i revolucionarne ideje iz radionica, laboratorija, pa čak i tajnih testnih staza.

Prva sezona edukativnog podcasta je iza nas!

19.08.2021. - Novosti

Hyundai Motor završio je prvu sezonu svog prvog podcasta Are We There Yet? U svakoj epizodi voditeljica sporta i tehnologije Suzi Perry razgovarala je s vodećim umovima iza branda Hyundai koji su s njom podijelili svoje priče i revolucionarne ideje iz radionica, laboratorija, pa čak i tajnih testnih staza.

Podcast je snimljen kako bi se šira javnost bolje upoznala s idejama i procesima koji stoje iza najnovijih Hyundai projekata, kao i onih koji su tek u planu. Uz vodeće ljude Hyundai Motora saznali smo više o temama kao što su Hyundaijeva vizija, buduća rješenja za mobilnost, održivost, tehnologija vodikovih gorivih ćelija, elektrifikacija motosporta, IONIQ 5 i dr.

Pročitajte još

Ovakav projekt bit će prekretnica za nas, a koristit će se kvantno strojno učenje kako bi se poboljšao proces računanja za određene zadatke. A to uključuje klasifikaciju slika prometnih znakova i simulacija u stvarnom okruženju za testiranje, s ciljem proširenja na detekciju 3D objekata.

Poboljšana simulacija u stvarnom okruženju? IonQ i Hyundai Motor proširuju partnerstvo za korištenje kvantnog računalstva za detekciju 3D objekata

Ovakav projekt bit će prekretnica za nas, a koristit će se kvantno strojno učenje kako bi se poboljšao proces računanja...
Tvrtka Hyundai Motor pokrenula je vlastitu globalnu kampanju održivosti pod zastavom ‘Cilj stoljeća’ (eng. ‘Goal of the Century’). Kampanja je započela na Dan planeta Zemlje 22. travnja, a trajat će i nakon nadolazećeg FIFA Svjetskog prvenstva, koje će se održati od 21. studenog do 18. prosinca 2022.

Goal of the Century: Hyundai Motor, Steven Gerrard i BTS pozivaju na ujedinjeni svijet za održivost na putu do FIFA Svjetskog prvenstva 2022

Tvrtka Hyundai Motor pokrenula je vlastitu globalnu kampanju održivosti pod zastavom ‘Cilj stoljeća’ (eng. ‘Goal of the Century’). Kampanja je...
Ništa nije iznenadilo novinare krajem svibnja, kao predstavljanje potpuno novog Hyundai crossover SUV-a u Motovunu: Hyundai BAYON dokazao je da je pravi SUV spreman na sve uvjete gradske vožnje!

Novi BAYON je postavio ljestvicu visoko!

Ništa nije iznenadilo novinare krajem svibnja, kao predstavljanje potpuno novog Hyundai crossover SUV-a u Motovunu: Hyundai BAYON dokazao je da...